ساتھی اداکاروں کو میرے وقت کے پابند ہونے پر شکایت ہوتی ہے، صبا قمر

صبا قمر، فائل فوٹو

شوبز انڈسٹری کی معروف اداکارہ صبا قمر کا کہنا ہے کہ میرے ساتھ کام کرنے والے اداکاروں کو میری وقت کی پابندی کی عادت کی وجہ سے شکایت ہوتی ہے۔

اس عید الفظر پر نئی فلم ’گھبرانا نہیں ہے‘ سنیما گھروں کی زینت بننے کے لیے تیار ہے، جس میں اداکارہ صبا قمر، اداکار سید جبران اور زاہد احمد مرکزی کردار ادا کرتے ہوئے نظر آئیں گے۔

زاہد احمد نے فلم ’گھبرانا نہیں ہے‘ کے ایک پروموشنل ایونٹ پر گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ صبا کی وقت کی پابندی کے بارے میں شکایت کی۔

اُنہوں نے کہا کہ’ایک مرد کے مرکزی کردار ادا کرتے ہوئے آپ کبھی کبھی یہ چاہتے ہیں کہ آپ کے ساتھ خاتون کے مرکزی کردار میں جو اداکارہ ہیں وہ یہاں وہاں تھوڑاغصہ کرتی نظر آئیں، یا کبھی تھوڑا دیر سے سیٹ پر آئیں اور آپ کوبھی ایسا کرنے کا کچھ موقع دیں‘۔

اُنہوں نے مزید کہا کہ’بدقسمتی سے، اس فلم کے تجربے کے دوران، مجھے سیٹ پر ڈیوا(Diva) کہا جا رہا تھا کیونکہ کبھی کبھی میں سیٹ پر دیر سے آتا تھا  اور اگر میں اچھی طرح سے نہیں سویا تو میں صرف سیٹ پر سونا چاہتا تھا!‘

زاہد احمد نے کہا کہ’میں ان میں سے کسی بھی عیش و آرام کے لیے صبا قمر کا سہارا نہیں لے سکتاتھا‘۔

اُنہوں نے ہنستے ہوئے صبا قمر کے بارے میں کہا کہ’اور اب  میں صبا کے ساتھ دوبارہ کام کرنے کے بارے میں دو دفعہ سوچ رہا ہوں‘۔

زاہد احمد کی بات سے اتفاق کرتے ہوئے صبا قمر نے کہا کہ ان کے بہت سے ساتھی اداکاروں نے اس بارے میں شکایت کی۔

اداکارہ نے کہا کہ’میرے ساتھ کام کرنے والے تمام ہیروز کومجھ سے ایک تو یہ شکایت ہےکہ میں ہمیشہ وقت کی پابندی کرتی ہوں اور دوسری یہ کہ مجھے ہمیشہ اپنی اسکرپٹ یاد ہوتی ہے‘۔ 

اُنہوں نے مزید کہا کہ ’لہذا، میرے کوئی ڈیوا (Diva) سے تیور نہیں ہوتے‘۔




Source link

About Daily Multan

Check Also

کیلاش کھیر پر دورانِ کانسرٹ بوتل سے حملہ

بالی ووڈ کے معروف اور ورسٹائل گلوکار کیلاش کھیر کانسرٹ کے دوران بوتل گردی کا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *